Tuesday 5 July 2011

ImpIaN..

HellOw aLL seMua pembaCa seTIa sIhaT ta..?? lau chat alhamdulillah.. any ways aku nak cite sikit sal impian aku semase bercouple...impian aku semase bercouple ialah seperti berikut : 

  1. nak date bersama si die
  2. nak keluar jalan-jalan bersama si die
  3. dapat manje-manje nan si die
  4. dapat bermesra-mesra nan dye
  5. tak nak gaduh nan dye
  6. nak hubungan nie kekal
  7. nak die selalu di haty
  8. nak die syg kan aku
  9. nak die trime aku seadanya
  10. tak nak die cepat percaya cakap org
  11. lau ade masalah bincang berdue dulu 
  12. ta na terus lepas perkataan *PUTUS*
  13. lau ade masalah share
  14. aku harap die kisah sal aku
  15. aku harap tak ade org ketiga
aku harap semua impian aku nie akan tercapai..aku bukan ape aku syg die sanad2 aku ta na hilang die..syg b harap syg dapat trime b seadanye and tolong la b ta suke gaduh nan syg k..b harap semua impian b nie akan tercapai k syg..syg kamoo ketat-ketat...lobe you.. muaks...

No comments:

Post a Comment