Sunday 3 July 2011

MaNUSia BolEh bErubaH..!

hye all hary nie aku na cte yang manusia ley brubah...lau dulu die kawan rapat skunk ta da..die da laen..dulu die slalu lepak nan aku share masalah die nan aku..skunk semua tuh da ta de..rindu na maen game c**** nan dye..p ape aku ley buat die yang pilih nak brubah...aku ta ley halang...skunk die da sombonk nan aku..dulu time aku ok nan dye...pantang aku on fb je..die da tegur skunk ta..maybe die da de bestie laen kot kan..ye la aku nie sape kan..kebanyakan manusia bile die org da brubah die org lupe kawn lame die...sape yang tolong die...die org lupe semua tuh...satu ahry t die mesty sedar ta de bende yang penting di dunia selaen kawan..! duet..?? makanan..?? minuman..?? dan yang sewaktu dengan nye..HELLO kawan tu semua ta penting la dalam hidup lau ta de kawan ta de makne kau hidop...FRIEND IS EVERYTHING..da la u all..malas la nak update panjang2..kepada sesiape yang terase aku ank mintak maaf coz aku tulis cm nie...aku bukan pe aku nak luahkan perasaan aku lepas ko wat aku cm nie...bye all...


aDz <3 pYkA

No comments:

Post a Comment