Saturday 2 July 2011

hellow all...!!

hye..hary nie penat gler p best..nak tau ta penat sebab pe...hurmmm rase nye korang da tau..!! SATU MURID SATU SUKAN SATU MALAYSIA semua satu aku cukup suke and teramat suke angka 1 coz at no IC aku ade 4 angka nO 1...941116****17 hahaha ta ley bg full coz ade lahanat gune no ic aku kang...any ways walaupun penat best tau ta coz dapat manje2 nan si die d..jalan same2 borak2...huhu best gler thanks syg sebab wat b happy ry nie..!! lobe you...pas balik skul je d..terus ajak bestie aku kuar..!! g jalan2 sambil aku na beli brg tuk present anis farhana hahah p malang nye ta tau na beli pe...to nana...sorry au..jgn wisau t aku cri lg ape yang sesuai tok ko k..!! to emiey sorry kawan coz aku ta bnyak duet cm mambe2 ko yang laen...just dapat blanje ko makan je d...ta pe malam nie aku payong ko minum k..!! sape na ikot g minum..!! ok la you all hary nie penat gler dalam mase yang same happy gler hahaha...k la bye t aku update g erk..!!


adz <3 pyka

No comments:

Post a Comment