Monday 27 June 2011

thanks very much..!

die suke aku ke..?
die syg aku ke..?
die setia ke nan aku..?
die dah ready ke couple nan aku..?
nie ke balasan tuk someone yang setia...?
nie ke balasan bile kite dah syg die...?
ape perasaan dye lau aku ta setia..?
ape perasaan dye lau aku ckp yang aku ta ready lg couple nan dye..?


hey all...hary nie hary sukan at skul aku...aku ingat aku ley happy coz dapat lepak nan dye...aku ckp ngan die..die senyap je...maybe die malu kot...aku ley trime lg..adakah aku happy tdi..? jawapan nye...TIDAK...!!! aku terlalu sedey...aku syg kau..!! kenape kau buat aku mcm nie..!! dah nak masuk 3 bulan da kite couple...npe skunk bru kau ckp yang kau tak ready..!! ape salah aku kat kau..! aku syg kan kau..! aku setia nan kau..! aku buat ape je asal kan kau happy..!! aku tahan ego aku coz ta na gaduh nan kau..! aku mengalah kalu kite gaduh..! aku sabar..maybe bg kau aku je yang kuat TACINK...ok aku akui aku kuat tacink...aku tacink sebab aku nak kan perhatian dri kau..kenape mse first2 kite couple dulu ko ta ckp yang ko ta ready lg..!! tolong la aku syg kau..!! kenape bile aku dah syg org mcm nie die org wat kat aku..! jahat ke aku nie..! ouh lupe lak maybe la aku ta hensem kan tpi tu bukan sebab korang nak seksa aku mcm nie...maybe ramai yang ta suke kite couple...sebab semua tau yang aku play dulu..tpi skunk aku da brubah sebab kau..aku terlalu sygkan kau..tolong la syg..!!! please dear aku terlalu and teramat sygkan kau..!! aku ta na hilang kau..!!! tolong la..!!!!




I LOVE YOU...PLEASE DONT MAKE ME CRY..!! I NEED YOU IN MY LIFE DEAR..!!!!

No comments:

Post a Comment